dimecres, 4 de febrer del 2009

Balanç de Fitur

La Fira de Turisme de Madrid FITUR ha posat de manifest la bona entesa turística que existeix entre els Ajuntaments de Calella, Pineda, Malgrat i Santa Susanna, que s’han promocionat a Fitur en un sol stand, dins la marca "Costa de Barcelona Maresme", oferint un producte conjunt. Així ho ha assegurat l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Juhé, que va rebre acreditacions SICTED per la qualitat d’alguns serveis municipals, de mans del secretari d’Estat de Turisme i el Director General de TurEspaña.

A Fitur els empresaris turístics de Calella van poder mantenir una trobada amb el ministre de Turisme, Miguel Sebastián, i li van demanar que augmentés la partida inicial de 400 milions d’euros destinats al Plan Renove de Turisme.

L'ATC ha destacat que "aquesta reunió ha estat possible per les gestions realitzades per la portaveu adjunt al Senat de CIU, Montserrat Candini". D'altra banda, l'alcalde també ha indicat que "em vaig adreçar al ministre Sebastián per intentar aconseguir més ajudes per als empresaris del sector".

A la 29a edició de FITUR hi han participat més de 13.000 empreses expositores de 170 països o regions diferents, i l’han visitat més de 150.000 professionals del sector per establir llaços i contactes entre empreses i institucions.